زينة لـ مي عز الدين: "خطواتك وراها مجهود وتعب"

الثلاثاء 14 مايو 2019 13:36
كتب: ندا عصام

أشادت الفنانة زينة، بالنجمة مي عز الدين، في مسلسلها الجديد "البرنسيسة بيسة"، الذي ينافس في الموسم الرمضاني لهذه العام، خاصة بعد انتقاد البعض لها وهجومه عليها.


وكتبت زينة، عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير "انستجرام": "نجمة من أول ما بدأتي، ومسلسلاتك طلعت نجوم دلوقتي بيشتغلوا لوحدهم سواء رجالة أو ستات، مش عارفة أبدأ من السينما في أيظن ولا سلسلة عمر وسلمى مع نجم كبير زي تامر حسني، اللي كسر الدنيا لدرجة إن كل الناس بقت تسمي ولادها عمر وسلمى.. ولا أبدأ من مسلسلاتك الشك ولا دلع بنات ولا حالة عشق اللي عمل نقلة في مشوارك وفي الدراما".


وأضافت: "كل خطواتك وراها مجهود وتعب وحب لجمهورك اللي بتموتي نفسك علشان ترضيه، واللي بيحبك ومنهم رقم بسيط على حسابك ٧٠٠٠٠٠٠ مليون ده رقم قليل من محبينك في الوطن العربي كله، واللي بيقدروا مجهودك وتعبك، وعلى فكرة بحب البرنسيسة بيسة وسكسكة وبحبك وكل الناس بتموت فيكي وأولهم السبعة مليون اللي عندك".

View this post on Instagram

نجمة من اول ما بداتي ومسلسلاتك طلعت نجوم دلوقتي بيشتغلوا لوحدهم سواء رجالة او ستات 💪 مش عارفه أبدا من السينما في #ايظن ولا سلسلة #عمر_و_سلمي مع نجم كبير زي #تامر_حسني اللي كسر الدنيا لدرجة ان كل الناس بقت تسمي ولادها عمر وسلمي💪💪 ولا من مسلسلاتك #الشك ولا #دلع_بنات ولا #حالة_عشق اللي عمله نقلة في مشوارك وفي الدراما... كل خطواتك وراها مجهود وتعب وحب لجمهورك اللي بتموتي نفسك علشان ترضيه ...واللي بيحبك ومنهم رقم بسيط علي حسابك ٧٠٠٠٠٠٠ مليون ده رقم قليل من محبينك في الوطن العربي كله واللي بيقدروا مجهودك وتعبك ....وعلي فكره بحب #البرنسيسة_بيسه و #سكسكه ❤️❤️وبحبك وكل الناس بتموت فيكي واولوهم السبعة مليون اللي عندك ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ @maiezzeldin

A post shared by Zeina Reda (@zeinareda29) on